Ok Stämpel

Så, då har både jag och Joline fått OK stämpel!

Jag var hos min mysiga Barnmorska som jag inte träffat sedan mitt sista besök innan Joline föddes. Pratade om förlossningen och berättade hur underbart de va (trots smärtan) , upplevelsen kring allt som hade med förlossningen att göra. De va ju väldigt blandade känslor när hon kom till världen eftersom hon va sjuk och fick spendera 1 vecka på Neonetal avdelningen. Men i de stora hela var de en underbar upplevelse som vi nästan återupplevde när vi pratade om de.
Så den 29:e mars ska jag tillbaka och sätta in en hormonspiral och även göra cytologprov. Så nu om man bortser från den brutna svanskota är jag fit for fight till att börja träna och leva som förr.

Efter min undersökning ringde Jolines BM och sa att de blivit avbokningar hos Barnläkaren och sa att vi kunde komma och göra 2 månaders kollen på henne. Allt va kanon och hon fick massa beröm då hon charmade järnet med sitt underbara leénde. Så nu är både jag och Joline undersökta och godkända.

Nu på kvällen blev de lite fotografering med Kusinen Nestor .




Super mysigt♥


Kommentarer
Tess

Skönt med ok-stämplarna. :)

Illa med bruten svanskota dock.. :/

Så söta på bilderna ovan! Junie har tunikan också, för visst är det en sådan, den är ju så lång?!

Jag har fått en massa prover men ingen på bepanthen så därför jag inte provat den men reklamen är ju så söt! :)

Jo, torra lappar är nog bättre som du hört, jag har märkt det på hennes rumpa iaf..den blir så mjuk och len med bara torra lappar, vatten + olja. Sen tycker jag att de där våtservetterna stinker så illa men de är ju ovärderliga när vi är ute och reser.

2011-02-24 21:00:35
URL: http://kakaombord.blogspot.com
Fia

Skönt att allt var bra =)

Såna undersökningar är ingen större hit hos mig!

2011-02-24 23:26:03
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Malin & Prinsessan

Tack så mycket vännen! Jag hade en underbar dag igår :)



Vad skönt med efterkontroll och att allt gick bra! Jag ska dit 8:e och jag LÄNGTAR!!



Kramar!!

2011-02-25 09:09:17
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Sanna - Gravid i v.39

Sv: Hihi ja, det är ju verkligen stort att bli förälder. :) Igår hade jag tv:n på i bakgrunden och så hörde jag hur någon födde barn. Jag älskar förlossningar, men just igår blev jag helt iskall och skiträdd. Kanske för att det verkligen är så nära nu. Men så hörde jag plötsligt hur en bebis började skrika och då började jag skratta och gråta istället haha. Så fint det där! :)

2011-02-25 09:41:48
URL: http://saaanna.blogg.se/
Hanna Z

Men hur söta var inte dom då? Hihi. Jättefian kläder!



Jamen visst är det så? Jag drack inget vin igår, är liksom inte sugen och det känns bara så fel, trots att det eg är helt okej att ta ett glas liksom.. Men näe, jag väntar tills jag slutat ge Elliot bröstmjölk.

2011-02-26 10:17:00
URL: http://hannaz.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0