Försäkringskassan . .



Ja då var de alltså dags. Att behöva hänga på försäkringskassan. När man ska ha barn så blir de ju en hel del ärenden där. Idag började de.
Ska ansöka om havandeskapspenning och jag har förstått att de bästa man kan göra är att gå ner med papper istället för att skicka. OM något inte stämmer tar de ett par veckor innan man får reda på att man skickat in fel och så blir de en ond cirkel. Sagt och gjort, jag tog med mig sambon ner till försäkringskassan men inställningen att bli sjukt irriterad tyvärr. Givetvis saknades de ett papper så jag får gå tillbaka imorgon. Blev dock inte irriterad då damen jag pratade med var rätt trevlig. Så vi får väl se hur de blir imorgon när ja åker dit.

Sitter i min soffa nu och är helt slut. Ska jobba senare så jag försöker vila upp mig. Ju längre gången i graviditeten ja går ju tröttare blir jag. Hörs senare XXOO

Kommentarer
Emmelist

men alltså. man kan bli riktigt less på försäkringskassan... hoppas det går bra imorgon!

2010-09-01 16:22:22
URL: http://emmelist.blogg.se/
Classy - ung blivande mamma!

Tack du :)



Ne men fy så jobbigt! Hoppas det går igenom! Här är det bara bra, gjort mer idag då?



Föresten snygging så har jag en tävling just nu där du kan vinna ett nattlinne med matchande t-stringtrosa. Det ända du behöver göra är att lämna en kommentar, om det skulle vara något för dig :)

2010-09-01 16:59:55
URL: http://classys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0