Uppe med tuppen

Klockan är nu 08 och jag har varit vaken i över en timme, hur sjukt är inte de för en sömntuta?
Idag har ja dock fullt upp. De började igår redan, de märks att febern lagt sig nu.

Som jag skrev i tidigare inlägg så funderade jag över om ja skulle packa BB-väskan när vi ska till gävle och tack vare mina kära läsare blev jag klokare. Jag ska packa den!
Då är de ju dags att tvätta alla kläder till Bebis så de håller jag på med.
Började med att sortera alla kläder igår efter färg och tvättgrad, packat ner i påsar så de ska bli lättare att hålla koll.
Shittans vad kläder vi har, hur gick de till ?
Har även tagit tillfället i akt och lagt ner alla Sängtillbehör och vagn tillbehör i tvättkorgen. Nu ska allt som Bebis ska ha åkt ner i tvättstugan. Jag kommer ju bo i tvättstugan dom kommande dagarna känner jag.

Idag ska vi till MVC dessutom och kolla om Bebis följer kurvan som han/hon ska. Lyssna på hjärta, väga och ha oss. Alltid lika mysigt att komma dit och komma ett steg närmare sitt barn. Kommer såklart att skriva senare hur de gick. Ska även försöka att lägga upp bilder på magen nu när vi gått in i vecka 33. Lite krångel med bilder här nu men jag ska försöka ordna de.

Jag ska även idag tack vare tips från söta Jonna åka till City i knalleland och köpa mängder med julmust!


Så nu kommer mössan och halsduken fram!



Kommentarer
Sara - Gravid vecka 29

Jasså, den e ju bara så söt. min lille ska också få en sån hehe =)

2010-10-25 08:32:29
URL: http://lillsaraduvet.blogg.se/
Jonna

Låter som en mycket bra ide att ta med väskan :) Och julmusj måste du ha i både väskan och med dig i bilen ;) Lycka till hos barnmorskan!!

2010-10-25 08:36:54
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/
Åsa

Här skulle vi också behöva packa BB väskan så den är klar sen när det är dags...:) bättre det än att stressa sen!



Jag har gissningslista uppe i bloggen så det är fritt fram att gissa :)

2010-10-25 09:22:28
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Malin

Konstigt nog så är det så kul att tvätta bebiskläder hihii, jag har tvättat alla mina. Och jag håller med dig, hur sjutton kan man ha så mycket kläder?! Svårt att motstå att köpa helt enkelt hehehe.

Skönt att du mår bättre, jag har tid hos läkaren på onsdag, så ska nämna att jag varit hängig nu i över 2 veckor...vill helst att det ska bort innan förlossning.

Ha en mysig dag.

2010-10-25 10:09:33
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Carolina

Låter som en riktigt mysig dag! :) Hoppas allt ser finfint ut hos barnmorskan! :)



Ja, jisses, det är helt obeskrivligt underbart. Blir så känslosam bara jag tänker på det lilla livet som bor där inne.

2010-10-25 12:07:13
URL: http://bluppan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0