Mör..

Kl är 21 och jag är mör idag. Har tvättat, strykt och vikt alla Bebiskläder. Alla filtar och vagntillbehör är också rena och lagda där dom hör hemma. De tog ett par timmar men nu är de iallafall gjort. Tog även tag i dammsugningen och vek alla våra kläder som också har blivit tvättade. NU är foglossningarna inte roliga kan jag lova. Så resten av kvällen kommer tillbringas framför tv:n med apotekarnes Julmust och Göteborgskex pepparkakor. Ja ska inte klaga.
Har även en gitarrspelande sambo brevis mig och två sovande hundar på golvet, bara Bebis som saknas för att göra familjen komplett.♥
Denna veckan har Bebis verkligen levt rövare där inne mest hela tiden och jag njuter av varje sekund!



Tjockis !

Kommentarer
Anna - Mamma till Kevin

ja det förstår jag att du gör! men med bara 52 dagar kvar står det inte på! :-)

vet du vad ni väntar för något?

2010-10-27 21:50:54
URL: http://annacondas.blogg.se/
Micaela

Ser ut som vi haft samma roliga dagssysselsättning, Jag har kommit på att det är skönare att stå vid strykbrädan och vika kläderna, har fått så ont i ryggen av att stå på andra ställen men så kom jag på strykbrädan, då kan man få rätt höjd. Bara ett litet tips.

2010-10-28 11:37:37
URL: http://micaelahopstadius.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0