Lördagsmys



Nu så ska de slappas!
Njutit av de fina vädret i skogen. Hundarna älskar att springa omkring som dårar mellan träd o bäckar. Inte lika kul för smidiga Liza som gärna trampar ner i varenda lerpöl. Klant!
Nu har jag silviakaka på gång. Älskar den kakan. Har ni smakat ? Om inte, baka den omeldebums.
Nu ska jag fixa glasyren och sedan pussa på min gitarrspelande sambo.
Recept hittar ni HÄR. Jag rekommenderar att MINST dubbla glasyrmängden. Jag tror t.om att jag tripplade min.
 

Idag går vi förresten in i vecka 31 (30+0) Vilket innebär exakt 10 veckor kvar till beräknad nedkomst!


Kommentarer
Angelica

Verkligen världens godaste kaka. =)



Finns en adapter till er bilstol på jobbet om ni vill ha. ;) Jag jobbar torsda-lördag hel dagar.

2010-10-09 19:20:41
URL: http://angelicaheltenkelt.blogspot.com
MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Aldrig smakat den kakan men det ser underbart god ut! Grattis till ny vecka också - 10 veckor går snabbt :)

2010-10-09 20:00:25
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0