Blommor

Jag har verkligen inga gröna fingrar. De flesta blommor jag tar mig an ja dom dör. Men vissa blommor kan t.om jag hålla vid liv. En av dom blommorna är porslinsblomma vilket jag äger en. Eller ja, nu äger jag två eftersom jag köpte en till idag. Så nu har Bebisen fått lite blommor i sitt rum.



Va hemme hos svärföäldrarna igår och BonusFarmor är nyss hemkommen från Grekland. Där hittade hon en jätte söt present till den lill* i magen. Kommer inte kunna användas på ett litet tag men söt va den, kolla själva!

Tack Bonusfarmor ♥

Kommentarer
I väntan på Liten - Gravid i vecka 28

Tack så jättemycket :D

2010-10-12 12:32:36
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0