Kliar i ögonen

Ja klockan är knappt 18 och jag är sjukt trött. Vart igång eller iallafall uppe sedan 06.30. Nu sitter jag i min mysdress med tända ljus och vill inte flytta mig härifrån MEN ett sista stopp innan dagen är slut.
Ska komma någon och köpa våra barstolar strax och efter de blir de storhandling. INTE sugen alls och vi får alltid avstämmining när vi scannar, börjar bli lite tungt att packa upp allt efter man packat ner de så fint.
Har varit iväg och handlat lite ljusstakar hem idag. Va egentligen på jakt efter en adventsljusstake men jag hittade ingen jag riktigt gillade så jag avvaktar. Har en som vi köpte förra året men man tröttnar så lätt. Nej nu börjar Castor bli otålig så jag får väl vagga iväg med min stora mage. Nedräkningen fortsätter ....


Kommentarer
Yohanna

Åh phu, hoppas du slipper 14 dagar över som jag fick... Jag hade en sån där kalender jag också - fast i mitt huvud.. och en enorm tomhet när det inte liksom infann sig inom den där tiden.. särskilt som jag gått med hårda onda sammandragningar sedan v.24...... Alla trodde på prematurbarn... Men allt det där skiter man i så fort klutten kommit ut ju! Perfekt att du köpt mysdress nu till BB-väskan!! Det blir kanon!

2010-11-27 12:45:36
URL: http://maiplu.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0