Aj Aj

Idag skulle jag egentligen på date med sötaste Jonna och hennes fina Schäfer Haley men de blidde tyvärr inte så. Åkte ut till ridhuset för att hundarna skulle få springa av sig innan jag skulle träffa Jonna. Då högg de till i magen och jag fick en sjuhelvetes foglossning. De va bara att vända och åka hem. Får se om vi ses senare eller under morgondagen. Ska bli kul o prata lite graviditet då vi är beräknade ungefär samtidigt.

Va på lite shopping i förrgår ju. Tror ni jag kunde motstå ..... ↓↓
Hur söt är inte denna ? Nu har vi bestämt att denna dressen ska "vulkanen" åka hem i från BB. ♥


Kommentarer
Jonná

Verkligen tråkigt att det inte blev något!! :( Men hälsan är viktigast!! Åh den såg jag idag, super söt. Tog du den sista i storlek 50 eller? ;) haha. Känner att jag får köpa saker i storlek 50 eller inget alls nu. Hoppas du mår bättre nu!! Har ni inget för er ikväll, så kika förbi oss i Viskafors vetja ;) KRAM!

2010-11-19 13:04:33
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/
Jossie - Gravid i v. 27

Den är så superfin och såå mjuk och skön! Ska nog köpa den jag också hehe. Vilken storlek köpte ni i eftersom ni tänkt använda den redan från BB? Tycker det är så svårt med storleken, man vet ju inte hur stor ens bebis blir :P

2010-11-19 14:25:08
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Frida

Ne de e sant... men ja andas mest ut för mitt beslut är satt och de kunde ja även läsa på min sida på internet..

pengarna behöver ja inte förrän i feb ändå, å de e ju ett tag kvar ;D

Men vist är dom ett helvete å förstör en liten bit av de mysiga i graviditeten.. mhm!!



Oh den dressen är ju så otroligt söt hihi. Har kollat på en när ja vart på hm oxå men den har aldrig lyckats följa med hem ändå hehe.



2010-11-19 17:28:14
URL: http://fritte.blogg.se/
Anna-Mamma till Kevin

Tack!



Jag tyckte och kände precis som du innan jag fick Kevin. Det var med skräckblandad förtjusning (och massa nyfikenhet!) jag läste andras förlossningsberättelser! :-)



Det kommer gå så bra ska du se!



Trevlig helg! kram

2010-11-19 18:25:31
URL: http://annacondas.blogg.se/
Jessica - mamma till Melwin

Heeej igen.. Jobbigt med foglossningar :/ tyvärr är det ju en biverkning för många under graviditeten och allra mest i slutet tyvärr... Man får trösta sig med att man får något alldeles bedårande och underbart utav de i slutändan...



Jaaa, ja tyckte själv att tiden gick på toooook för sakta i slutet... Men såhär i efterhand så sprang tiden iväg och det är många månader jag idag inte ens vet vart de tog vägen.. Hade bara OKTOBER i huvudet... Glömde tyvärrr att riktigt njuta av min egentid i slutet .. alla tankar och energi gick på att tänka på det som skulle komma.. såhär i efterhand så ångrar jag lite att ja inte tog vara på mig själv mer och bara unna mig saker och rå om mig och sambon... Men är såå lycklig idag med min lillkille... Fast ack va tiden går och man har å göra... hihihi...



Trevlig helg.. KRAM

2010-11-20 23:08:46
URL: http://jessicafrost.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0