Spontan semester vecka

Jag och min underbara Sambo bestämde att vi skulle ha en ledig vecka tillsammans. Så idag är det dag 3 på våran spontan semester. Sämre kan man ha de eller vad säger ni  ?

Har myst med liten Jamie, min nyafödde brorson 2 dagar i rad nu. Han luktar underbart och är Så söt att de gör lite ont i hjärtat. Så liten och oskyldig. Ville bara stoppa hoom i fickan och ta med honom hem. Tror Jonas och Anki skulle märkt de dock.




Va även och kramades med min nu i jämförelse stora brorson Leon. Han är också sådär sjukligt söt så man vill bara äta upp honom. Han har precis lärt sig säga glass och katt. Mycke viktiga ord att kunna !



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0