Stackars Buster

Ja som rubriken säger är de lite synd om min Bebis. Han är hos farbror doktor och blir .... dam dam dam - Kasterad. Tror ni han kommer vara sur på mig när han kommer hem i eftermiddag ?!
Vi ska ju inte avla på våran mupp till amstaff så då är de lika bra att, snipp snipp. De kommer ju få honom att må bättre då han blir helt tokig när Diva löper här hemma trots att han är kemiskt kastrerad. Nåväl, han kommer tacka oss sen!



Så idag tar jag och Diva en mysdag och ska traska ner till stan och möta upp min bror. Mysigt trots att de regnar för fullt här i kalla Borås.

Hoppas ni får en riktigt bra dag♥


Kommentarer
It´s you and me ! - Smyckes tävling pågår !

Nej men oj så söt :D

2010-03-29 12:50:31
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Bitterfittan

åh jag vill se shutter island juuu. har varit kåt på den filmen i flera månader

2010-03-29 18:41:50
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0