Prickikorv

Ja som rubriken säger- Prickikorv. De är ett bra ord för att definiera min rygg. Jag har MÅNGA prickar och idag tack vare min underbara Sambo fick jag kollat dom. Jag trodde han skulle svimma o skälla på mig för att jag inte kollat dom tidigare och att jag minst hade cancer i 50 st av dom. MEN hör och häpna, en liten skit fläck ska tas bort i mitten av april. Tolka mig rätt, de är ju jätte bra men jag blev förvånad. Jag har en som e jätte ful o stor men den va minsann inget fel på så den FÅR jag inte ta bort. Så jag får vara prickikorv minus en prick. Jag är lika glad för de.

C är på kurs och jag passar på att rensa bland smink,kläder och smycken. Man samlar på sig myyycke grejjer genom åren. Vissa saker tänker jag nu - Hur f*n tänkte du när du köpte detta ?

Nu ska jag plocka vidare då de ser ut som de skett ett mindre krig i mitt vardagsrum.

Ta hand om varann ♥






Kommentarer
Bitterfittan

du är bannemej en snygging! jotack allt är bra med mig (: jag tog bort ett märke på ryggen när jag var yngre, nu har jag ett ärr där, meeen jag tycker det är ganska porrigt med ärr så jag överlever ;)

2010-03-17 23:50:29
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Josefine

härligt ;D jotack bara fint här med!!

2010-03-18 00:01:30
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0