Ny vecka

Säger samma som ja brukar .. Herre jisses vad tiden går långsamt. Nu syns de verkligen att jag är gravid och jag får nog släppa bomben på jobbet idag då jag hört att vissa redan börjat spekulera över min runda mage. Så mycke kakor äter inte ens ett kakmonster som jag.

Vecka 14+1 altså graviditets vecka 15. Jag mår verkligen jätte bra. De har jag gjort under hela graviditeten än så länge. Har kunnat äta allt och utan att behöva springa på toaletten så fort maten åkt ner i magen. Eftersom tröttheten har börjat lägga sig är jag t.om social igen. Längtar så till UL, allt går med snigelfart !
Nu ska jag göra mig redo för jobbet, ta hand om er ♥

Kommentarer
izza

jag hittade dig inte på facebook, men jag hittade din blogg!!! Jag vill bara gratulera till graviditeten! det är en jäkla resa=) man hinner knappt fatta...

själv fick vi en son för två veckor sen! och det är som alla säger; de är det bästa som hänt oss! Helt jäkla underbart är det! Hoppas du mår bra! lycka till, massa kramar Isabel araya

2010-06-18 01:17:49

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0