Snöbollskrig ?

En hund i knät, en annan ihopkrupen i ett hörn på soffan. Så ser min tillvaro ut just nu. Bara C som saknas för att skapa den perfekta bilden av denna Tisdag.

Egentligen har ja inte sådär jätte mycke att dela med mig av, är knappt vaken trots att jag varit uppe i över 1 timme. Segstartad, kanske börjat bli gammal eller nåt ? Aj Aj.

Får väl gå ut o göra snöänglar och kasta snöbollar på oskyldiga för att bevisa mest för mig själv att ja fortfarande är ung som ... ja något som är ungt! Vilken super idé. Eller så gör ja som vanligt, tar med mig försvarslösa Buster och trycker ner han i snön - Mohaha! Nej uscha. Han har ju Diva på sin sida.

OO igårkväll satt vi och taxfree beställde inför Indien. Köpte med oss massvis med Svenskt godis ner, vissa saker klarar man sig inte utan. På den listan fanns Ahlgrens Bilar med såklart.
De drar ihop sig nu, är lite pirrig i magen. Ujja, får sysselsätta mig med något nu för att skingra tankarna.



Kan knappt vänta tills ja får byta ut halsduken mot ett linne och solbrillor!

Kommentarer
Oskar

tack, vad glad jag blir. varför gillar du den så mkt?

2010-01-12 10:57:13
URL: http://oscur.blogg.se/
Bitterfittan

jotack den var bra! var ute och rörde på fläsket en massa. vad sysslar du med idag bejb?

2010-01-12 13:05:50
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0