Slem och jäkelskap

Försökte ignorera de på julafton men igår gick de inte att ignorera mer. Jag är dunder förkyld! Känns väl sådär OM de nu mot all förmodan skulle komma en liten Bebis. Jag vill vara pigg och frisk nu den sista tiden under graviditeten, har ju klarat mig väldigt bra hittills.
Idag kommer mina föräldrar hit och fikar lite. Köpte en tv till sovrummet igår så pappa ska hjälpa till att fixa till de jag inte kan hjälpa Castor med. Låg mest i sängen och halvsov medans han skruvade och hade sig. Nu sitter tv:n där iallafall och vi invigde den genom att somna till natt på Museumet igår kväll. Jaa då har vi idag gått 8 dagar över tiden, börjar tro att jag kommer gå mina 21 dagar trots allt.

Vad tror ni ?



Skickar en liten Kram till Malin som också går i väntans tider och som hade en jobbig dag igår♥


Kommentarer
Emma - väntan på ett januari barn

Usch är alla sjuka? Jag har varit sjuk och lär säkert bli det igen då sambon ligger i kräksjukan. En aning trött på detta nu. Hoppas du hinner bli frisk innan bebis tittar ut!



SV: Julen var helt ok, lagom stressig och varade lagom länge. Fick såklart en massa fina paket med :) Er då`? Fick ni några paket fastän ni sagt ni inte skulle ha? :)

KRAM

2010-12-26 10:45:52
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Tina 22 år - gravid vecka 33

Vad hoppas du på nu, en decemberbebis eller januaribebis? :) Förstår att du vill ha ut den helst förra veckan, men hur känns det nu? :)

2010-12-26 12:25:08
URL: http://hejtina.blogg.se/
jonna

Vi köpte också en tv igår, skulle också kollat på den filmen som invingning av tv, men lilleman ville vara tjurig och när han väl somnade så somnade jag också :))



Joel hälsar att han vill träffa sin kompis snart! :)

2010-12-26 14:46:48
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/
MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hihi, ja om ändå bebis kommer på BF ;) Men jag räknar också till 12 dagar nu så får jag ta nya tag efter det om vi inte har bebis här då... Och tack för din kram här ovan - den behövde jag!!



Usch, jag blir faktiskt arg när jag tänker på att du kanske måste gå 21 dagar över tiden. Det känns verkligen helt sjukt! Jag hoppas verkligen du slipper det. Kan ju säga att jag fick lite falska förhoppningar när jag såg din rubrik som innehöll ordet SLEM, haha - har man blivit lite skadad eller?



KRAMAR till dig!!

2010-12-26 17:06:00
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Yohanna

Åhja, skit å va sådär förkyld nu när du bara vill föda barn å ha all kraft & energi till DET liksom!! Själv fick jag infektion i en jäklarns visdomstand precis kring BF.. shit vad jobbigt det var!!!! (men så kom ju inte vår bebis förrän 14 dygn efter beräknat datum iofs sen men det visste vi ju inte!) Styrkramar!!

2010-12-26 21:09:10
URL: http://maiplu.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0