Dagen före dagen ...

.. Ja idag är de dagen före beräknad förlossning. Självklart kommer jag tillhöra skalan som går över tiden och i Borås får man ju gå över med 3 veckor så jag kommer väl tilhöra den gruppen.
Inga förvärkar eller något annat tecken på att något skulle vara på gång. Visst de kan smälla till hux flux men min magkänsla säger att de kommer bli en Januari Bebis. Håll tummarna för att jag har fel!

Igår fick jag den underbara filten från Babyshop, de är vad jag kallar snabb levarans - inte ens ett dygn! Nu ligger den på vagnen och väntar på att få värma de vackraste man kan tänka sig- Vårat barn!
Spännande tanke!

Idag ska vi åka runt o kika på lite andningslarm. Finns massa olika så jag ska prata lite med kunnig personal och se vad dom rekommenderar. De är en billig försäkring tycker jag och jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte köper de. Så de är de ENDA som står på schemat idag.

När kommer Bebisen tror ni ? Va me och gissa HÄR



Lufsar runt i min mysdress♥

Kommentarer
Hanna Z

Ja jag vet.. Hon som lovade att knipa! Haha.

Jag kommer med gå över tiden. Antingen blir det en julaftonsbebis eller en januaribebis, det känner jag på mig.



Jag tror sndningslarm är billigast på nätet. Kolla in sndningslarm.se, sjukt snabb leverans med! Och köp ett sånt litet portabelt, inte ett sånt dom måste ligga på, det kan man ju inte ta med...

2010-12-17 09:37:24
URL: http://hannaz.se
Anonym

ohh vad kul att barnet äntligen ska komma ut till världen

fin blogg=)

kika gärna in på min=)

2010-12-17 11:09:10
URL: http://rabrobs.blogg.se/
sofie - jävligt asgravid ;-)

Men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad spännande! "1 day to go" WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!



Jag håller tummarna för att det blir nedsläpp i natt!!



Tack för din rara kommentar hos mig!



Kramar!

2010-12-17 11:40:41
URL: http://litendelavmig.se
Siri

jag måste ju också gissa! Jag tror att det blir en tjej som kommer den 25 december. Vikt 3603 g, längd 51 cm:)Kram kram

2010-12-17 11:57:41
Åsa - mamma till Tindra

håller tummarna för att det blir en decemberbebis :) och att du inte behöver gå så mycket över tiden :)



Kramar

2010-12-17 11:58:11
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Carolina

Ellerhur?! När det är rea så passar man verkligen på. Och vilken snabb leverans det var sen då. Hade allt i brevlådan inom ett dygn, precis som dig. :) Mysigt.



Det är bara finfint med magen. Det fladdrar, sparkar och rör sig där inne. Blir så varm i hjärtat.

Hur är det med din mage? :)

2010-12-17 13:24:32
URL: http://bluppan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0