Regnet öser ner ..

Jaha för tredje dagen i rad så öser regnet ner. Nu börjar de likna en sommar i Borås. Det gör de dock lite lättare att gå tillbaka och jobba efter nästan 6 veckors semester. Så idag blir de inomhus sysslor som gäller. Jag ska även bege mig till knalleland för att inhandla kläder som jag får plats i nu när magen växer i ruskig takt. Har inga jobbkläder alls att ha på mig så ...
Kan även hända att jag hittar nått till Bebis i någon kul affär.

Vi har börjat med barnrummet lite smått. Fått dit en spjälsäng och börjat fixa lite garderober. Myser varje gång ja kommer in och ser hur de börjar ta form.




Kommentarer
|| mannen som kan prata om hundar ||

Det har regnat här också idag, men just nu börjar det spricka upp.



Ha en fin dag!

2010-08-01 14:42:20
URL: http://www.henrikolsson.eu
Tinna

Så himla gulligt det ser ut och ordet "Sov gott" ger sådan harmoni och trygghet. Jag förstår att du njuter när du går in där. Vad betyder den kinesiska textremsan??? Kram

2010-08-02 10:01:06
URL: http://livsdagboken.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0