Ojsan hoppsan Kerstin

Måndag ännu en gång, de e sjukt vad veckorna rullar på fort. Med denna takt så är de snart 21 janurai o vi sitter på planet till goa 
                                                       

Jobbat, jobbat och jobbat. Vart en sjuk vecka med galet mycke att göra från Måndag-Söndag. Nu när de är måndag och en ny jobbvecka startar från kl 16. De blir dock "bara" Måndag-Torsdag.
Får se om jag håller er uppdaterade under veckan, ska försöka iallafall.

OOOO en kul (läs skrattretande) sak hände i helgen med.
Jag och C va på hemmakväll eller videomix om man så vill. Vi skulle ha godis till en filmnatt och vad passar då bättre än deras enorma utbud med lösgodis.
Men för att lösgodiset ska hålla sig färskt så är du e ju plastluckor över som ska skjutas uppåt men dessa fastnade så jag liksom många andra brydde sig inte om att få ner dom igen när man väl kämpat med att få upp dom.
Då kommer den "trevlige" killen (läsa snorungen) bakom kassan och säger:
Va vänliga och fäll ner dom efter er! - Mycke otrevlig ton dessutom
Förklarade för hon med samma ton att dom är svåra att få ner och att jag inte är ensam om att inte få ner dom.
Han suckade och gick till kassan igen, sur som få.
Efter att ha plockat vårat godis och ska betala säger han om möligt ännu surare:
Ska jag slå in de godiset du gick och åt därborta också tycker du ?
Jag trodde han skämtade och svarade att han kunde slå in DEN godisen jag åt om de nu va så viktigt för honom.
Medans jag stod och betalade o suckade o va skit irriterad säger han:
Herregud blir du så sur för att jag sa de där?
Mitt svar:
Ja tycker de är jävligt dåligt att man inte få provsmaka godis som man köper så JA jag blir jävligt sur.
Han sa inget mer utan jag betalade och gick.

MEN jag kände att de inte va riktigt nog där så vi åkte tillbaka och C gick in till fanskapet med en godisbit i handen, klampar fram till kassan och säger till honom:
Du, vi har tänkt igenom vad vi gjort och ber så hemskt mycke om ursäkt, här får du tillbaka godisen

Han: Nej nej de är lugnt hon betalade ju!

C: Men de är lugnt nu, du kommer inte tillkalla polis eller något va?

Han: Nej då de är lugnt nu.

De hemska är att han fattade inte ironin och att vi drev med honom. Shit vilken idot!






 








Kommentarer
Tinna

Ni är bar för härliga. Skrattade gott!!! Stor hjärtekram från mig till er båda

2009-10-06 11:49:56
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0