God förmiddag Och Grattis till Castor

Klockan är 12.18 och efter att ha kollat på film till 05 så är jag väl lite lätt seg denna förmiddag.
Haft en förhållandevis bra helg faktiskt. Varit ute mer denna helgen än jag varit på flera år känns de som.
Torsdagen hedrade min kära Hilla med mig ett besök och de blev en o annan drink, men vi hade riktigt kul.

♥-Kärlek-♥

Saknar henne väldigt mycke då vi så sällan ses sedan jag flyttade till Borås. Men när vi ses är de som om vi se varje dag. Tack för du finns Helena.

Fredagen skulle också bjuda på utgång men jag va väldigt trött faktiskt. Styrde kosan mot Hyssna och träffade mina föräldrar istället. Men ja fick erkänna att de drog lite i utgångstarmen så jag ringde min kära Emma och bad henne följa med ut på nykter utgång.


Emma är en riktigt vän och med henne skrattar jag alltid. Love.

Lördagen då? Ja den började rätt kasst med att jag hade fått p-böter. @£$€[]€"#¤¤%/
Sådana grejer kan förstöra en hel dag och ja väldigt aggresiv i trafiken den dagen. Ett tips, kör inte på gator där gående har företräde när du är på dåligt humör. De svors en hel del vill jag lova. Men Men dagen artade sig rätt bra faktiskt.
Jag har en halvbror som jag trodde va bosatt i Västerås men de va tydligen Korea sedan 2 år tillbaka.
VI har aldrig träffats men skickat något brev till honom någongång. Poff så fanns han på Facebook och jag hade fått ett jätte långt mail om hur han har haft de, vad han gjort, vad han gör, om hans familj- Ja allt.
Sken upp som en sol och skrev ett lika långa mail tillbaka. Tanken om p-boten försvann iallafall.

Tog tag i den kvällen och ringde Jennifer för o se om de blev utgång. Givetvis.
Gjorde mig iordning för att förfesta hos henne och vi hade riktigt trevligt.
Jag o Jennifer fick höra att vi va tvillingar av taxi chauffören och tro mig, så lika är vi inte. Men Jennifer är jätte söt så de va en komplimang.
Vi hade jätte trevligt hela kvällen och möttes upp av våra andra vänner nere på Harrys.
Over All en riktigt bra helg




Tar även och grattar Castor som fyller år idag. Första födelsedagen på över 3 år som vi inte firar tillsammans. Hoppas din dag blir underbar.







Kommentarer
Angelica L

Fin blogg :D

Hoppas du får en härlig dag!

Kram

2009-07-16 12:43:55
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Tinna

Gumsan lilla, hur mår du. Vet ju inget om du inte skriver på bloggen!!! Stor, stor bamsekram hjärtat

2009-08-11 10:26:33
URL: http://knapskan.webblogg.se/
jimmy

FIN BLOGG : )

2009-08-17 23:27:06
URL: http://jimmyelzein.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0