Förlåt Artin :/

Min käre kollega (M) Artin tyckte ja bloggade dåligt. Vad gör man inte , jo man skrvier ett inlägg.
Är inte så lätt att skriva när man har en 12 veckors valp som kräver all ens uppmärksamhet o kiss pauser stup i kvarten.
Men de är övervägande mys med hundarna så ja njuter i fulla drag.

Är ledg i helgen och detta ska firas, eller hur man nu ser de.
Ska till Mazni, min kära kollega, på fredag å hon fyllde hmm 26 ? igår. Så då ska vi dricka sprit o bete oss så som alla gör på Harrys. MEN vi ska inte göra sönder något, de e la skillnaden.
På Lördag ska jag o c till fritsla och träffa familj. Va längesen alla samlades då alla jobbar helg i den familjen och givetvis samma helger. Ska bli rikigt kul OCH hundrikt.  Kommer springa runt 7 hundar där nere, Kul!

Nu är vi iallafall klara i vardagsrummet på tal om Ingenting ...

















Tack o bock ...

Kommentarer
anna-lena/karin

jag glömde skriva, jag förlåter dig!

2009-02-02 20:43:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0