Bombnedslag . .

Mitt hem. . .De ser just nu ut som en byggarbetsplats. I Fredags inhandlades de en ny tv. Efter mätningar hit o dit så insåg vi att den inte gick att ha i våran bokhylla (som vi hatar ändå så) vilket ledde till att vi fick köpa ny tv bänk. Så jag o C tog bilen och åkte till IKEA. Längesen jag va där nu och som vanligt blir jag som ett barn på julafton och hittar massvis med saker som jag "behöver". Efter många om och men hittade vi iallafall en riktigt snygg tv bänk som min käre sambo håller på och monterar nu. Egentligen borde jag hjälpa honom, får dåligt samvete av att sitta här. Återkommer med bilder och sånt senare


Hittade denna söta bild på Facebook. Anki hade tagit på nyår ♥

______________________________________________________________
Just de ja, höll på att glömma. Angående nyårdramat med vaktens "fru". Träffade honom på jobbet i fredags. Inte ett ord, inte ens ett hej. Hörde han hade sagt ill någon att han inte mindes. Då tycker ja de är skumt att han beter sig så, eller?
Skit samma, nytt år ny tag.

Ta Hand Om Er /

Kommentarer
Spike

Söta ...förresten jag har en ny blogg adress :P

nagelterapeut.blogg.se



//Spike

2009-01-05 09:44:37
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/spike
Anki

Meeeen vad är han för någon typ? haha

2009-01-05 10:58:06
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0