Rostig..

Va så längesen jag skrev att ja känner mig rostig i fingrarna.

Så vad har jag haft för mig , hmm..

Kan börja medatt jag upptäckt Mary Kay produkterna, gillar mycke. Hudvården fastnade jag aldrig riktigt för då jag avgudar alla Mist Stockholms produkter. Men sminket va prisvärt och bra så har ni chansen - testa!

Valpen växer och frodas, Diva börja fatta ordentligt tycke för honom då man ser att hon ligger och slickar han öron hela tiden trots att han bara biter med sina nålar till tänder. Dom är väldigt mysiga tillsammans iallafall o de värmer i mamma hjärtat


Den största nyheten för oss just nu är att vi ÄNTLIGEN fått lägenhet. En 3:a med matplats på 74 kvm.
Heeelt nyrenoverad med balkong och uteplats, så den ligger på förtsa plan vilket underlättar me valpens rumsrenhet.
De är skillnad på att springa från trejde våning med en 10 kilos hund än att kunna släppa uthonom på baksidan.
Så 1:a mars är inflyttning senast, hoppas på tidigare men de beror på om elen har hunnit att bli klar.
Kommer komma bilder och bättre uppdatering då.
Nu lever vi i ett kaos här, kartonger o sopsäckar överallt. Smutsigt och allmänt rörigt.
Har börjat städa skåp och lådor men de känns onödigt att göra för mycke innan man ska göra den slutgiltiga flyttstädningen, de ser jag inte fram emot.
Dom va iallafall här och besiktigade lägenheten igår och den va felfri, skönt.
Vi fick ju tapetsera och göra ordning ALLA rum när vi flyttade in då han som bodde här innan hade total vandaliserat den.
Nu är den jätte fin och de är med blandade känslor vi lämnar våran första gemensamma lägenhet med massa minnen.

Kommentarer
Natty

Du är utmanad på: http://natty.se/2009/02/19/utmanad/#respond

2009-02-19 16:10:14
URL: http://www.natty.se
Marielle

Vad tycker du om mina nya kläder från H&M? :-)

2009-02-19 16:53:50
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0