GrannFejden ?

Ni som läst min blogg vet att jag har en granne som retar gallfeber på mig. M.Hermansson.
Hur har detta utvecklats ? Jo, de har inte blivit några mer samtal till securitas iallafall vilket är ett framsteg. MEN vi hälsar fortfarande inte på varann, hon håller fortfarande inte upp dörren och fortfarande så vrider vi bägge bort huvudet demonstrativt när vi ses. T ror dock att jag är den som vrider bort huvudet medans hon skiter i vilket.
Men vi har iallafall lärt oss att leva vägg i vägg utan vidareväsen.

På tal om detta så ringde dom från tv programet grannfejden och erbjöd sin hjälp. Intressant att veta att folk från tv 3 läser min blogg. Hon har tydligen hittat mitt grannhat här på bloggen. Läs inlägget |HÄR|.  Gulligt av dom men än sålänge har de inte gått så långt att de behövs. Men tack iallafall, blir de värre så lovar jag att höra av mig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0