Fumliga Fingrar Och A-Kassan

De är jobbigt med valp, sällan man får sova hela natten utan att han ska ut o kissa. Tur att han är så djävulskt söt.


 

Jag är ledig idag iallafall så jag kan gå runt i en dimma med gott samvete.

Igår fick jag ÄNTLIGEN besked från ALFA-Kassan, wohoo. Så f.r.o.m 1 januari 2009 är jag medlem. Vet inte varför jag dröjt så länge då C tjatat på mig i minst 2 år och jag har skjutit upp de. Skit i de, NU är jag medlem så om ca 1 år kan jag få sparken. Är så stolt över mig själv.







Pratade med min kära vän Hilla
nu på förmiddagen och hon undrade om jagh kunde ta bort dom fina snöflingorna på hennes blogg nu när våren snart är på väg. Ja givetvis kan jag de, bara de att jag lyckades radera hennes header o allt :/
Löste de tillslut men iallafall. De va nervigt i magen som idag bara är fylld med kaffe.

Kika gärna in hos henne. |Hilla|




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0