Trekant... ?

En dag ledighet hade jag, sen va de dags och servera mina kära medmänniskor sprit igen och de gjorde jag soooom vanligt med bravur. Började dagen med 8 grabbar från Sthlm. Trevliga, välklädda och lätthanterliga. Började med mat o varsin öl för att sedan pimpla i sig öl efter öl efter vin efter drink. Somliga hade vett att gå hem i tid medans somliga ville utnyttja öppetiden med råge. Dom oskyldiga grabbarna började genast bli allt mer "vulgära" i sin framtoning, inte så ja kände obehag på nåt sätt då jag är van att  höra både de ena och andra. Började oskyldigt med att vilja hålla min hand, till att sedan uttrycka sin kärlek till mig och berätta hur vacker jag var. okej fine, tyck de jag bjuder på de. Men sen kommer en oväntad kommentar:

Full kille: -Du kan inte tänka dig att ha trekant ikväll?

Förvånad Servitris: -HAHA ursäkta?

Full kille: - Ja, jag menar du vill inte ha trekant ikväll?

Lätt äcklade servitris: - Jo men inte med er iallafall

Deras kärlek till mej dog lite granna när jag inte ville delta i deras sexuella lekar. Detta ledde till att dom inte gav mig dricks men jag slapp iallafall ligga me dom. De blev inte bättre när jag vägrade servera dom öl efter vi stängt, dom förstod inte riktigt vad jag menade. Är de något oklart med : -Nej grabbar vi har stängt, tillståndet för kvällen är över. Fortsätt på hotellet ?
Förstod ni de ? Så som ja sagt så många gånger förr, alkohol gör inte oss människor smartare direkt. Men jag har iallafall roligt på mitt jobb.

Sov gott där ute imorn vid den här tiden sitter jag i bilen på väg till sthlm. De ni !

Kommentarer
Siri

hahaha, kan tänka mig att du får en del oanständiga förslag ;)

2008-09-09 19:12:40
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
linda

aaah, det känns igen!

2008-09-09 23:53:28
URL: http://grundstrom.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0