Dagens barn

Jaha så va näsflöjten inte rolig längre inte för att tvätta o packa e roligare men iallafall. La ner näsflöjten i väskan för att kanske ta me den till tuskiet och agera sån där gatumusikant.
Hur som, jag tog ut mitt odjur på en långpromenad när jag möttes av ett barn. Hon kan ha vart 8 år kanske och höll på o fippla me sin mobil, med sin handsfree inpluggad i öronen. Mobilen hon hade var en sådan :
Va fan, när jag var 8 år visste jag knappt va en mobiltelefon var så efter massa tjat så fick jag en Philips Fizz

Hur kommer sig detta? Dagens ungdomar 'hytter me näven'


Kommentarer
Anki

Ohh en sådan mobil var min första också. Philips är grejjer det ;) haha!

2008-10-26 14:21:24
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0