Snart är de dags

Stackars Mana, hon har fått lunginflammation. Börjar detta inlägg med att säga att jag verkligen tycker synd om henne och hoppas hon kryar på sig efter 10 dagars sjukskrivning ♥

Andra dagen på min arbetsvecka är över, klockan är 02.17 och jag sitter me datorn i knät medans jag har vänner i Dvd:n, skön avslutning på denna afton må jag säga.
Vart två lugna dagar än sålänge, får väl se vad resten av veckan o framförallt vad helgen har att erbjuda.
Min chef med familj va där o käkade idag och servera dom är lite press för våran del. Alla vill visa sitt bästa då han faktiskt är den som har oss anställda, klarade de givetvis galant men iallafall!

Före jobbet idag shoppade jag, såndär shopping som gav mej lite ångest då jag EGENTLIGEN inte har råd (nu i vuxen ålder har ja äntligen fattat vad "egentligen" inte har råd betyder). Men, jag gick plus idag. Efter att ha satsat 80 spänn på en såndär jack vegas maskin som jag egentligen tycker e pisstråkig så fick jag iallafall ut 1100så de va ju okej. Allt som allt hade jag iallafall närmare 2000 kronor i plånboken. De betyder mer shopping för Liza.

Oj nu vilken dag som helst blir jag faster, håller tummarna för att ungen ploppar ut snart- börjar bli otålig.



Här inne ligger lilla Leon eller Nellie o gror o vägrar komma ut. Ser verkligen fram emot detta.
Bra med andras barn så slipper man allt tråkigt som skrik, matande o massa smutsiga blöjor.
______________________________________________

Tror ja ska äta upp min celementin o sen halvsomna i soffan, för att gå till sängen direkt vore ju extremt korkat!





Kommentarer
Mamma

Sicken go magen hon har, det kan ju inte var långt kvar ELLLLER????

2008-10-15 11:26:42
asdf

flagnat lite ;)??

2008-10-15 20:21:55
Lupum

skönt jag kan lyckas ibland

2008-10-20 15:23:04
URL: http://lupum.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0