Glass!

Givande dag på jobbet ? Nej inte så ! Va rätt lugnt faktiskt. Vi hade ju utbildning i Torsdags och våran grupp (Jag,Mana o Davide) vann mest
poäng i lite olika tävlingar som vi hade och idag skulle jag får mitt pris: En flaska vin. Givetvis glömde jag den på jobbet men skit i de de finns ju fler.

Jag o korre bestämde iallafall att vi ska till Lager 157 på onsdag, han har aldrig vart där så jag ska visa honom runt i Gällstad.

Övade mina shopping vanor redan idag då jag inhandlade ett halsband från Cocoo 
som jag fick ett riktigt HA begär av. Fick tipset från Kellys Blogg   då hon hade en tävling där vinsten va en utav dessa underbara Glassar
Får väl se när den behagar att dimpa ner i brevlådan.

Har ni haft en bra kväll annars ?
                                                                                                                                                                 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0