..

Fredag 13.15

Jag är ingen person vars humör påverkad av vädret. Men detta gråa som pågått nu ett tag börjar tränga sig in på mina nerver. Är inte på dåligt humör men jag känner mig trött, trött för att de är mörkt 24 timmar om dygnet. Vetskapen av att detta bara är början på den tråkiga hödten och vintern gör mig lite . . Nedstämd?!

Drikcer min andra kopp kaffe efter att ha varit ute på promenad me djuret. Försöker planera dagen men de ser mest ut som en salig röra i mitt tänkande idag. När jag sitter vid datorn innan min dag riktigt börjat brukar jag lalla runt på massa olika sidor, läsa o ha mig. Idag orkade jag inte. Blev ett besök på         | Lupum-Konsten Att Vara Ett Svin|

Detta är en blogg som jag nog läser iallafall 2 ggr om dagen, den är annorlunda. Han verkar vara en kille som faktiskt har en o annan häst i sitt stall. De han skriver skiljer sig från mängden. Även  om jag kanske borde skaka på huvudet över hans inlägg så njuter jag. Läsvärd!

Åker o solar nu i hopp om att lite färg kanske får en på bättre humör i höstrusket .





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0