Snart är de jul. .

Idag är de den 20: November, vilket innebär att de är 34 dagar kvar till Julafton. Jag tycker att jag överlag är bra på att köpa julklappar och ha rätt bra fantasi. Men i år står de helt still vad gäller ALLA. Har inte haft en tanke på julen i år och de är ovanligt när de kommer till mig som är som ett barn runt denna årstid.

Någon som har några tips till -
Mamma,Pappa,Pojkvän,Bröder ?

Snart står man där , den 23:e december och har
inte köpt nåt. Visst de är sport men va fan.































Hur som, idag ska ja städa . Se på fan! Ska börja med att rensa min garderob, har massa saker som jag vet att ja intw använder så de e lika bra att rensa ut de så de får plats för nytt. Ska se om min underbara mamma kanske hittar ett o annt plagg som hon kan ha. De brukar vara uppskattat ♥
Va hos mina föräldrar i Tisdgas, tror jag skulle svimma. Dom är "mamma o pappa" till 8 st goldenvalpar som springer omkring och är allmänt söta. De är svårt att inte falla pladask för dom. Ta er en titt . . .


Detta Är Fidde.  Bror o Ankis blivande
Bild lånad av : Anki Hansson





Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Kul att du gillar mina tips :D Har du bloggat om dina köp eller? :D

2008-11-20 12:44:37
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Anki

Du är inte ensam om att inte veta vad du ska köpa i julklapp till alla... här är en till... =/

2008-11-20 18:29:56
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0