Skidåkning..

Äntligen har jag fått Dogge att bli trött o somna. De krävdes en timmes intesiv lekning med Grannens rottis Diesel. Efter de blev de en dusch och efter ett tag sömn. Njuter av tystnaden ingen Tv ingen Stereo. De enda ljudet som hörs då o då är ljuden från msn.

Va inne på sidan jag egentligen hatar mest av alla sidor på internet FACEBOOK. Vad ska man göra där ? Okej, han/hon vill bli vän. vi pratar aldrig i verkliga livet eller på internet men vänner på facebook sak vi va. Hmm ?! Vissa som man hittat från förr är kul o se vad dom har haft för sig den sista tiden men annars så ser ja inte grejjen med sidan. Massa requests,applikationer o allt vad de nu är. Jag ignorerar ALLA men ändå så envisas folk med att skicka till mig. SLUTA!!

Hur som, jag va inne o kollade på dom nya upplagda bilderna då jag såg massa kort från en skidsemester då de slog mig: jag har aldrig åkt skidor.
De ser mysigt (kallt men mysigt) ut så jag kanske borde pröva. Alla ja känner åker på skidsemester, men jag håller mej till varma utrymmen. Funderar på om man ska stryka de från listan av att göra och faktiskt åka på en skidsemester.

Återkommer om detta . . .

Kommentarer
Anonym

Så här mot jul passar det ju perfekt att få gratis presentkort, Om du blir medlem på Supergratis via denna länk så kan du samla ihop poäng ( till exempel så kan du klicka dig in på olika hemsidor och så får du poäng). Dessa poäng kan du sedan kan växla in mot presentkort i en massa olika butiker, lotter,biobiljetter,en ipod shuffle och mycket mer helt gratis: Glöm inte att aktivera kontot via din mail!

http://www.SuperGratis.se/?r=50207



På gratismode.se så kan du få hem gratis presentkort till en massa olika butiker, biobiljetter eller varför inte växla in en trisslott. Bara genom att enkelt samla poäng som du sedan växlar in så kan du få något av dessa grejer helt gratis hem i brevlådan:) Klicka här för att bli medlem, och du glöm inte att aktivera ditt konto via din mejl.

www.gratismode.se/?c=1389



Hoppas du får en bra söndag:)

2008-11-09 17:33:35

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0