Jag Vann !

Jag vaknade av att två hundar hoppade i sängen och lekte som aldrig förr, de regnade även ute och jag visste att jag skulle jobba inatt. Detta gjorde väl så att mitt morgonhumör inte va de bästa.
Gick ut i regnet på den dagliga morgonpromenaden, halv tvär och allmänt less på vädret.
Kom in, gjorde mig en kopp kaffe och gjorde min dagliga bloggläsning. De va som mitt humör ändrades hastigt.

KELLY♥


Jag, Fröken Liza Johanna Good vann en tävling. Tror om jag inte är ute och cyklar första gången någonsin. Så jag tackar
Kelly som fick min dag att gå från grå till rosa.

Detta inspirerade även mig till att ha en tävling, håll ögonen öppna under dagen

Kram på er -Liza-



Kommentarer
Jess

Åh, vda kul grattis!

2008-11-28 13:15:15
URL: http://fashionjungle.blogg.se/
Kelly

Stort grattis åter igen :-)

2008-11-28 14:20:36
URL: http://www.kellybiddle.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0