Frisören

De här med vårat nya tillskott Dogge har börjat att sakt men säkert göra mig galen. Han är en stor valp som skäller om han inte får som han vill, måste behålla tålamodet TROTS detta känner jag. Om jag försvinner och ni läser i tidningarna "Ung tjej intagen på GÖKBOET då hon plötsligt tappade förståndet"  Då behöver ni inte oroa er, de är bara Liza som inte klarade pressen. Nu sover både Diva och Dogge, njuter av lugnet.
























Klockan 15 idag har jag tid hos frisören. ÄNTLIGEN! Är dock kluven på vad jag ska göra, Tips?
Tror att jag ska klippa lugg, de är så fint på alla andra men frågan är om jag passar i de, minns inte nämligen.
Tror min frisör kommer sucka högt när ja säger att ja ska bli mörkare då jag spenderade halva sommaren där med att gå från mörk till blond sakta men säkert. Men frågan är hur mörk ? Ljusbrun, Röd lr mörkare brun? De är sååå svårt.
Kanske helt enkelt ska ge henne fria händer då ja litar på henne till 100%. Om ni någon gång är i Borås och bestämmer er för att klippa er så gå till Marina Cleo Klipp.


Såhär har jag haft håret mestadels av året



Nu kanske jag ska gå tillbaka till något i stil med detta


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0