Färjan vs Harrys

Fördelen med mitt jobb är att de finns massa tv apparater där. Så när de är lugnt kan man titta på tv o dricka julmust (fast om min chef läser detta så jobbar ja mest hela tiden)
Idag va Färjan på femman. Ett program som jag inte sett ett helt avsnitt av men de lilla jag sett har fått mig att flina liksom jag gör en lördagkväll på Harrys.
Så man hade lika gärna kunnat sätta en kamera hos oss en helg och få lika mycke om inte MER underhållning än på Färjan.


Avslutar detta inlägget med att skicka en tanke till Maria, min morbrors fru som idag åkte in akut med en mindre hjärnblödning. Håller tummarna för att du klarar dig igenom detta galant













Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0