Tjipp o välkomna till Hajk!

Ännu en dag me sol, kan ju inte blo gladare i min tvåa i Borås. Detta ska firas med en långpromenix me djuret i snabb takt me mp3:n på högsta volym. Eller de lät som ja va lite ute när jag har mp3 så ja säger väl att de är min sprillans nya ipod eller nåt !

Dagen började Super. Telefonen ringde när jag sover som bäst, eller iallafall så sover jag. Min underbara mamma ringde o sa att hon ville fika. Givetvis har jag alltid tid för min mamma oavsett klockslag. Så jag tog på mej o mötte henne ute me Diva. Hon hade köpt med sig frallor, och jag fick snällt gå till affärn o köpa pålägg.
Kan intd börja dagen bättre än me frallor, kaffe o min mamma. Så vi satt o tjötade om allt o inget som mammor o döttrar gör. Pratade bloggar b.la trodde inte hon läste min men de gör hon visst, Kul!

Sitter idag o pendlar mellan min blogg, massa andra bloggar, musikbiblioteket och msn. Känner mig kvinnlig som kan ha så många bollar i luften på samma gång. Idag är de Linda o Pedda som förgyller min tillvaro, Linda o ja pratar om halkörning som jag förövrigt ska boka idag.
Pedda o jag pratar om våra psykiska problem vi har och om de e allvarligt nog att bli inlagd för. Vi kom iallafall fram till att om vi blir inlagda ska vi smuggla me oss datorer in så vi iallafall kan underhålla oss.

Ska ringa till halkbanan o boka tid tror jag minsann . . . . . .

Kommentarer
Tinna

Nu har jag varit och tittat på din hund, söta Diva. Såg även bilden högst upp där du får en kärleksfull puss! Ja visst är dom helt ljuvliga och så mycket kärlek vi får av dom! Dessa små älskade små varelser! Kram på dig och Diva!

2008-03-05 14:45:11
URL: http://knapskan.webblogg.se
Pedfda

Fan! Gulle dig...hi hi Men helt orelevant är fan inte frågan vi ställde ?! Pössa....

2008-03-05 20:09:13

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0