Söndagströtthet

Kl är snart 21 på söndagskvällen och jag är trött. Ätit god mat o myst me min sambo. Första gången på ett tag nu vi vart ensamma så de satt fint. Nu ligger vi utslagna i soffan båda två efter en händelserik helg.

Min älskade pappa kom o hämtade mig i borås i Torsdags så åkte vi ner till TRE-affären o hämtade ut min nya telefon o fixade mitt nya abbonemang. Efter en jävla massa bråk me kundtjänst så ÄNTLIGEN har jag ny telefon. Diva tuggade ju på min förra telefon bara någon dag efter jag fått den med sina då sylvassa valptänder. Nu är jag stot, eller stolt o stolt iallafall ägare till en k890 iimage42

Blev tidigt i säng för mig i Torsdags, jag o pappa skulle ju till Göteborg 06.30 på fredag morgon, Halkan var bokad och tidig va den. Bästa pappan i världen ställer klockan på morgonen o kör ner sin dotter till göteborg och hämtar henne sedan när hon är färdig. Tack Pappa♥ Jag klarade förrästen halkörningen galant och jag hade så grymt kul och faktiskt en rätt rolig grupp. Tror att han som höll i våran Grupp, Micke, hade ett gott öga till mig. Vilket ledde till att jag fick köra bil nummer ett och folket fick köra efter mig. Va lite pirrigt men ändå kul. Huvudsaken va att jag klarade de och att killen som jag körde me SÖG på att köra bil. HA HA HA! Fick köra pappas bil hem, Älskar o köra bil.

Somnade tidigt på kvällen, jag var helt slut och saknade Castor som va hemma i våran lägenhet så ja tänkte om jag somnar fort så blir de lördag snart. Vaknade, drack kaffe sedan var de dags för mig o köra till Borås o hämta min kära sambo. Märker att min körning har förbättrats avsevärt, ska försöka ligga i me körningen så jag kan boka uppkörning snart. Känns som allt kretsar runt de där körkortet nu men jag vill verkligen ha de nu. Har ju fått ett datum utav en av vakterna, ska försöka hålla mig till de eller iallafall ha de som riktlinje.

Min mamma ska börja sälja inredningsartiklar www.partylite.se vilket verkar va riktigt roliga o fina saker. Så vi hade en demonstration här där de doftades och smordes in och givetvis handlades. Min morbror,kusin och mormor hade även hittat hit från göteborg. Första gången dom va hos mej sen jag flyttade till borås för snart 3 årsen. De va iallafall superkul att ha dom här. Tror även att min mamma kommer bli en grymt bra säljare till dessa grejjer då jag vet att hon är en jävel på att sälja saker som hon tror på, håller tummarna.

Kommentarer
Tinna

Du har så rätt gumman, din mamma är en jävel på att sälja det hon tror på! Och gillar! Lovat att jag skall ordna en träff hos mig med. Men det får bli i stan i Johanneberg. Får aldrig ut en massa männiksor till landet mitt i veckan! Vilket det får bli! gott att din halkörning gick bra. Väntar nu på att få hålla tummarna för dig när det blir dags att köra upp (vilket du kommer att klara med glans, om inte annat för att du charmar handledaren!!!!) Betr. söndertuggad telefon, om du visste vad mycket Stefans hund Fabian käkat upp och bitit sönder under sina år. Det är en hel förmögenhet. Nu är han en stor gosse och får dessutom en massa mer stimulans så nu kan Stefan koppla av gällande detta i alla fall.
Kram!

2008-03-17 11:15:14
URL: http://knapskan.webblogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0