Onsdagen går i trötthetens tecken . .

Klockan är snart 16.30 och under dom timmarna jag varit vaken har jag suttit här, i soffan! Vart ute me Diva givetvis och även haft med mig Diesel på promenad men annars har jag suttit här o knaprat päron o pimplat kaffe. Nästan så jag skäms då de har varit så grymt fint väder idag, inte varmt men iallafall soligt. Hade de inte vart för all snö som ligger o skräpar hade jag trott att de va en varm vårdag.

image43


Denna veckan började Superbra vilket jag antagligen kan leva på hela veckan. Uffe min allra bästa vän ringde och berättade en rolig nyhet, han va på väg till borås och hade t.o.m tid att säga Hej till lilla mig. Så vi drack lite kaffe o pratade om allt och inget. Som tradition när Uffe hälsar på mig på jobet så får han ett kvitto där jag på baksidan skriver ett litet brev som han får läsa på vägen hem. Han säger att han har kvar alla men vad vet jag! De är kul o ge honom dom iallafall. Så de va en rolig start på veckan, ALLA förtjänar en som Uffe i sitt liv.
Senare på Måndagen va de tjafs på jobbet men de rann av mig som vatten just för de va så grymt patetiskt. Så i stort sett va måndagen en riktigt bra dag.

Gårdagen (altså Tisdag) så va de faktiskt en del o göra, ett par bokningar varav en på 30 personer som givetvis kom klockan 22 så att jag skulle få gå hem tidigt kunde jag glömma. 02.30 trillade ja in hemma, så idag e ja trött som fan. Eftersom jag är så trött o mest gnällig ska ja sluta bloggandet nu !



image48






























Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0