Hej .. .. .. Å .. .. .. Hå .. .. ..

Wallander på Tv, rätt okej dock inte som Beck. Har ju kommit på att jag sett denna wallander innan så ja kunde lika gärna blogga o ha på den i bakgrunden. Försökte avslöja för Castor vem o mördaren va och alla dessa kopplingar, han gillade de Icke !

Ja idag är de Söndag igen trots att den snart är slut då klockan är 22.25. Så som vanligt på Söndagar så ska man hinna me de man inte hunnit me resten av veckan. Tråkigt! Så de har dammsugits, dammats, tvättats, torkats, bytts lakan och gardiner. vart riktiga hurtiga här hemma, känns skönt nu när de är färdigt men iallafall. Så nu halvligger vi båda i soffan o säger inte många ord till varann.

Helgen är över och de betyder också slutet på en jobb vecka o början på en ny. Haft en riktigt kul helg faktiskt av många anledningar. Både personal o gäster som fått mig på sprudlande humör då min helg faktiskt började me att jag va sur.  Tackar för detta !
Hade ett par oerhört söta barn som gäster som undrade om jag hade vart me i melodifestivalen, hmm ja kan inte ta en ton rätt så jag svarade givetvis Nej! Då visade de sig att jag va lik nån tjej som hade vunnit, vem vet jag inte men någon iallafall. Säkert en snygg jävel för att få boosta mitt självförtoende lite grann.

image41


Hur som helst, denna veckan börjar me att jag tagit ledigt faktiskt. Ska till Skene och hälsa på Linda och min kära guddotter Melissa. Ska bli kuligt, köpt ett jätte fint halsband till henne och ska även se om ja kan hitta nån fin kofta eller nåt till henne också






Kommentarer
Tinna

Hej hjärtat! Varför inte kolla in Anna Pihl på måndagar. Kanske är du inte hemma då, vet ju inte hur du jobbar, men den går ju att spela in. Jättebra serie, tycker i alla fall jag som även älskar Beck! Kram

2008-03-11 13:10:24
URL: http://knapskan.webblogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0