Gränsen är hårfin



image37


Klockan på min dator är nu 21.56 och jag har precis kollat på Greys Anatomy med tårfyllda ögon som vanligt. Blandade känslor faktiskt. Dumma jävla Meredith som inte bara tar Mc Dreamy som är den PERFEKTA mannen i vilken tjejs liv som helst. Ja vi får väl se upplösningen. Funderar på om jag ska ladda ner fortsättninge eller om jag ska kunna hålla mig tills , ja nästa söndag får de ju bli eftersom jag jobbar på onsdagen- Kan ju hoppas på att de blir lugnt så jag kan titta samtidigt som jag "jobbar".

Min kära granne och jag tog med oss hundarna och gick en timmes promenad, känns alltid lika skönt efteråt. Nu ligger jag nerkrupen under mitt duntäcke i soffan me datorn i knät.
På vägen hem funderade vi på vad som skulle hända om vi släpte våra undar lösa på fotbollsplanen där ett 40 tal ungar sparkade boll. Vet ju att Diva är bolltokig och hon hade nog vart i paradiset med alla fotbollar på planen. Diesel skulle nog mest vilja leka me barnen som springer omkring som små lockbeten. Vet ju att ingen av hundarna skulle bita eller så men jag tror att de hade blivit en smärre panikattack som hade vart kul o bevittna. MEN då började vi disskutera de där: Att vilja göra nåt helt sjukt men ha en spärr.
Undra hur jag vore om jag inte hade den spärren. Spärren som inte tillåter mig att moona på stan eller kalla grannen för surfitta. Undra om jag vore en roligare person, mer hatad givetvis men iallafall ärlig.


 

Klockan är nu 22:08 om de va utav intresse . . .


Kommentarer
Devil

ja, varför moonar man alltid i en helt annan stad där ingen känner igen en??

2008-03-07 18:51:46
natty

nu är färgen på kommentarerna ändrade!

2008-03-08 11:52:25
URL: http://www.nogg.se/natty

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0