Sverige - Ryssland

Em fortsätter, dessa matcher varje dag. Kan inte hjälpa att tycka att de är rätt tråkigt faktiskt. Okej att folk vill se Sverige matcherna, men vem fan bryr sig om Tyskland, eller Turkiet. Tydligen en hel del då vi haft folk som kollat på varenda match på jobbet.
Så idag spelar Sverige för tredje gången och givetvis är de fullbokat. Kan dock erkänna att Sveriges matcher kan vara rätt roliga då de faktiskt är en sjuhelvetes stämming, gäller att inte ha känsliga öron. Så jag har laddat med min supertuta, ansiktsfärg o våra Em- tröjor som vi tydligen måste jobba i. Vet inte alls hur jag tror de går idag, vet bara att om Sverige vinner idag så kommer dom att spela på Lördag och då måste folk som faktiskt skulle vara ledig då harrys Ska vara stängt, jobba iallafall. Klurigt detta. Fattar inte när jag blev så insatt i fotboll, men jag skyller på jobbet.

Har gått o vart glad hela dagen idag då jag tänkt på min uppkörning. Är lite blandade känslor då jag givetvis är nervös för att bli kuggad. Har även en känsla av att de är så de komme bli, fetkuggning. Hoppas givetvis inte de men en magkänsla som jag har skvallrar om de. Ni kommer givetvis få reda på hur de går. Säger inte vilket datum de är men de e nån gång i sommar iallafall.

Redo för jobbet står på schemat . Tack o bock !

Kommentarer
Tinna

Så förlorade då Sverige vilket faktiskt var helt rättvist. Dom spelade ju inte!!! Blev bara så irriterad så innan matchen var helt över gick jag och la mig och drog täcket över huvudet!!! Fy och skam för denna match. Stackars alla svenskar som tagit sig ner till Innsbruck för att följa våra svenska spelare på deras väg mot medalj!!!

Nu blir du ialla fall ledig i midsommar vad jag förstår från mamma. Inget ont utan det har något gott med sig! Puss och kram

2008-06-19 08:43:10
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0