Midsommar=Lediiiigt

Ja för er som kollade Sverige matchen igår vet ju att dom förlorade, även dom som inte sett matchen har väl inte kunnat undgå resultatet. Sverige förlorade vilket i sin tur betydde ledighet för min del, så ja klagar inte. Sen kunde ja inte brytt mej mindre heller om ja ska vara ärlig. Ville bara vara ledig och fira midsommar me min käre Castor och stor del av hans familj. En hel del av dom jag inte träffat än trots våra 2 år ihop så ja ska jobba på min charm så gott de går. Alkoholen vi köpte idag lär ju inte bättra på charmen men men . .

När ja fyllde år fick ja presentkort på Gina Tricot så jag va där idag och handlade lite. Får väl se om nåt av de ja handlade idag passar för morgondagens hoppa grod dans. Köpte b.la detta midjeskärpet , ska nog få ihop en outfit till imorn. Kommer säkerligen komma upp en bild på de i slutet av helgen.

Annars har denna dagen vart ganska lugnt. Tvättat och varit ute me Diva o Diesel i skogen i två timmar. Tyckte dock Castor blev tröttare än hundarna.  Men de va en mysig tur i skogen iallafall . . .


Just de ja, ska flika in en bild på min klocka som ja fick av mina underbara föräldrar på min födelsedag. Är helt kär i den, kollar på den mer än jag ens vill veta tiden . . 
Är den inte underbar ?







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0