Vill du ha barn med mig ?

Idag är de Måndag. De betyder att jag har jobbar en hel vecka + lönehelgen. Idag är ja seg, oerhört seg. Är dock ledig idag då jag ska till körskolan o trackasera Markus för föhoppningsvis sista gången. Sen är de Bio med Mana och Emma. Ska se filmen som alla andra tjejer också ser eller redan har sett vid de här laget - Sex And The City. Ska bli kul och göra något utanför Harrys och vad passar då inte bättre än me Bio me ett par super mysiga tjejer!
Ska även till jobbet o käka innan så vi får la se vad som händer där då jag hamnade i luven med Emyli i lördags. Ska bli oerhört intressant o höra vad hon har att säga, längtar nästan.

Hursomhelst. De va lönehelg, och den värsta lördagen jag någonsin vart me om. Fläktarna slutade fungera så svetten yrde om folket, grand va stängt, X&y är stängt vilket betyder att alla samlades hos oss. Sinnessjukt mycke folk. Tyckte dock inte de va nån farlig fylla som de kanske burkar eller iallafallar borde vart. Överlevde iallafall trots att ja sa upp mej efter stägming. Är tillbaka på jobbet idag men iallafall . .

Korre o Davide va ute me, herre jävlar va fulla dom va. Davide va nog i sitt esse när han slängde av sig tröjan o Korre likaså o gjorde en macka med mig i mitten. Fick lite lätt panik mellan dessa svettiga pojkar. Dom verkade ha kul iallafall vilket e de som räknas. Men bilderna från kvällen är så klockrena .
Fanns en hel bildserie me bilder men de kommer komma upp 2 av bilderna.  

Kolla bilden där  Korre uppenbarar sig I bakgrunden, Den bilden är såååå jävla bra. Kan inte sluta skratta nä ja ser den. Han ser ut som et pervo som tänder på paret. HAHA undrar vart hans hand är någonstans. Aaa tack grabbar, ni fick mig att ha riktigt kul på jobbet ♥                                                                                              












Hmm ja för att avsluta detta inlägg ska ja dela med mig av ett förslag jag fick av en kille i helgen. Jag höll på att städa när han helt plötsligt kläcker ur sig: Vill du ha barn med mig ? Gissa min förvåning över förslaget. Han o hans brors tjej hade disskuterat hans ålder och den biologiska klockan då tyckte han att jag var en bra kandidat till hans framtida barntillverkande. Undrar om de va ett försök att få en servetris i äng, eller om han tyckte ja va mamma material där i krogmiljön. Hur som, inga barn gjorda där inte. Harrys upphör aldrig att förvåna!




(Detta inlägg skrevs i Måndags men publicerades idag-Tisdag)       

Kommentarer
Tinna

Ja, det verkar ju vara fullt liv på Harrys!!! Trots alla anstötningar du får är jag inte ett dugg orolig. Är det någon som kan ta vara på sig själv och kan svara för sig så är det du!!!! Förresten, hur var filmen? Kram

2008-07-04 11:33:14
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0