Utan internet *darrande underläpp*

Jaha nu är de som såhär, Liza o castor har ingen dator för tillfället. Den är på lagning IGEN! Hatar verkligen NetOnNet. Så nu kommer jag ha abstinens efter datorn rätt jävla länge. Sitter på jobbet nu o betalar lite räkningar och sånt välbehövligt + uppdaterar lite i bloggen. Kommer komma mer om semester och min kära Sambos 30 års dag vid ett tillfälle då jag känner att jag har lite mer ro i kroppen. Men under tiden får ni mer än gärna läsa min blogg och gärna kommentera dom gamla inläggen om ni inte läst. Är kul o se vad de är för folk som spanar på denna sida av Liza´s tankar.

Ta hand om varann ♥

Kommentarer
Tinna

Jaha hjärtat, här är jag. Jag tänker inte skriva mer om dina gamla bloggar, där har jag redan varit men å andra sifan så kan ju du skriva om mina. Både lite äldre och nyare för jag är i alla fall flitigare än du.... Fast å andra sidan så skriver du ibland. Sämre när det gäller din mamma, både på min och din sida. Tror du hon förstår???? Meddela när datorn är lagad. Puss och kram

2008-07-19 03:19:34
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0