Bohuslän

Solen skiner och sista dagen på 10 dagar. Wiie, känns underbart idag. Mår även bättre idag än ja gjorde igår då ja fick åka hem tidigare från jobbet. Mådde riktigt dåligt igår men ja trodde bara jag behövde vila lite och idag känner ja att de va ett bra beslut.

Klockan är nu 12.35 o jag har druckit mitt kaffe, varit ute me Diva, bäddat sängen, diskat och nu sitter jag med en hårinpackning och ska strax ta fram tjejernas bästa vän - Vaxet! Bra start på dagen minst sagt.

Ska ha Diesel, grannarnas rottis hela helgen då dom ska till Köpenhamn under helgen. På söndag eller Måndag åker ja O castor till Bovallstrand i Bohuslän. Kommer bli nån tripp till Smögen och Hunnebostrand också, kan inte beskriva hur mycke jag älskar Bohuslän. Om vädret håller i sig är de paradiset där borta.

                                   

Hoppas alla får en underbar helg . . .

Kommentarer
Tinna

Ja, visst är Bohuslän det bästa som finns!!! Ha det nu riktigt, riktigt skönt på Bovall! Stor, stor kram från mig till dig

2008-07-04 11:34:24
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0