Ignorantia medicorum vitam ei diminutiv

Onsdag, de betyder sista jobbdagen för denna veckan. Skönt.

Sitter o pratar me min kära Hillster, hon ska hjälpa mej med min tatuering som ska sättas dit den 6:e februari. Problemet är att veta vad jag ska göra. Vet att jag ska göra ett latinskt uttryck längs ryggraden, vet bara inte vilket. Vill inte ha som alla andra: carpe diem å allt va de nu är ÄVEN om de är fina uttryck. Vill ha ett som verkligen säger: De där är såå Liza. Så vem kan bättre hjälpa mig me de än Hilla. Har nu överlåtit de till henne.

Ja de har vart en lugn vecka faktiskt. Har ju haft en slav eller oj Praktikant menar jag. Så vi har lärt upp henne så som bara vi kan på våran arbetsplats . Verkar vara en duktig tjej så de kan nog bli en sjuk människa av henne också de tvivlar jag inte på.

Hade Net On Net som gäster igår, trots att jag knäppte upp en knapp mer än vanligt,putade extra mycke me mina läppglansade läppar och pratade sådär sensuellt som bara jag kan - Jag fick fan ingen ny tv. Slutade me att ja blev lite desperat och började böna o be. Nej inte de nej, ingen dricks fick jag heller. Då hade ja ju kunnat köpa tv:n för dom pengarna. Får nöja mig me den vi har tills jag har horat (tjänat) ihop till en ny riktigt fet platt tv.

Vad säger ni om denna nu då:

Ignorantia medicorum vitam ei diminutiv  "Läkarna missbedömde denna kropp"


Kommentarer
Hilla

Hell yeah! Klart läkarna missbedömde dig och din helt galna fysik? ;-)

2008-01-18 10:47:10

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0