Host o snörvel

Ja idag är de Onsdag minsann och fröken har blivit sjuk. Skulle gått till frisören idag me, men ack nej. Kan inte sitta där o huttra och ha mig. Min chef sa till mig igår att jag var lat, blev sjukt jävla sur. Har grämt mig över de hela dagen, höll på att gå till jobbet idag bara för att visa honom att ja minsann går dit trots att jag är sjuk. Men jag mådde på tok för dåligt framåt 13 tiden. Så här ligger jag, nerbäddad me tjocka raggsockor och en varm kopp kaffe. Känner hur febren pulserar i min kropp, Typiskt att ja ska bli sjuk när jag ska vara ledig, de slår ju aldrig fel.

Idag har jag o Diva vart produktiva as hell. Legat i sängen, legat i soffan, legat på hennes mysmatta, legat i hennes säng. Givetvis har vi vart ute också men övervägande har de vart vila iallafall. Denna vila gjorde att jag missade en körlektion som jag inte hade en aning om att jag skulle ha idag. Stackars Markus fick inte köra med mig idag, undra om han blev ledsen för de. Jag hade gärna gjort de så man kan säga att jag blev lite ledsen iallafall. Dåligt av mig att inte ha koll på de där me lektionerna, ja som alltid är så grymt punktlig.

Funderar på om vi ska slänga på "I´m legend" eller om man bara ska kolla på skiten som går på tv. Känner på mig att både ja o Castor kommer somna till filmen iallafall.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0