Evigt grått och regn

Så ja ännu en normal arbetsvecka öve, inte för mig men för dom flesta andra. Jag hade ju min sista arbetsdag i onsdags jag. Att jag har de så bra får jag lida över nästa vecka då jag bara är ledig onsdag + lönehelg på de. Kan inte annat än att faktiskt älska mitt jobb. Upp och ner gångar som med alla jobb men i grund och botten - I Love It !


Så denna fredag ska jag sysselsätta mig med följande:


Blogga


Dricka litervis med kaffe (är redan på god väg)


Fixa till håret (kommer till de snart i bloggen)


Städa STORSTÄDNING. Hör o häpna, golv,ugn,fönster U name it!


_____________________________________________________________________


Jo nu ska jag berätta för er. I söndags köpte jag hårfärg, samma som jag brukar vilket under vintern är mörkbrun. Men i går (innan jag använt färgen ja köpt) kom ja på att istället för o vara mörk o dyster som vädret vi har ska jag kanske bli ljus. Sagt och gjort, åkte ner till stan och köpte avfärgning + en mörkblond färg. Har gjort detta en gång innan och jag har för mej att efter ett tag så fick ja ordning på de. Men just nu är håret vitt i botten och oranget på längderna. Har dock inte lagt i den mörkblonda färgen så vi får väl se resultatet efter mitt lilla experiment. Ska hålla er uppdarterade. Jag kan inte hjälpa att jag blir så sjukt uttråkad av att ha samma färg i håret för länge så nu var de faktiskt dags. Ja ja de återstår o se, spännande som fan tycker jag .


Ja just de ja, jag va på körskolan och körde igår. Va nervös för de va över en månad sen jag körde och jag visste att jag skulle bli tvingad att köra knallelandsrondellen. Försökte slingra mig ur de så som jag alltid gör när jag är lite osäker. Jag är glad att jag kör me Markus, han är duktig och jag har kul när ja kör me honom. Han förstår sig på mig o mitt lite förvirrade tänkande och allt mitt snack om allt annat än körningen. Men hur som, rondell körningen gick bra och nästa gång ska jag köra felfritt utan ett ord från Markus. Håll tummarna.


Ska rätta till håret nu, Håll tummarna för de också är ni snälla.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0