RäjserFörare

Hör o häpna mina vänner, de regnar INTE. Ja jag blev lika förvånad jag, trodde jag hade vart sket full igår o vaknat upp någonannanstans i landet men nej, De va i min säng, på min gård, I Borås! Men missfgörstå mig inte, de va inte sol eller nåt sånt de blåste som fan o va riktigt kallt men de regnade inte. Man blir glad för de lilla.
En gäst på jobbet igår sa att han sällan träffar på så trevliga servetriser och anledningen i Borås va att de regnar så mycke därför är alla buttra. Kan säkert ligga nåt i de. Vädret påverkar inte mig så avsevärt mycke men jag blir alltid gladare när solen skiner.

Igår gick jobbet snabbt o smärtfritt som Hansi skulle sagt. Ja o Mana o våran sjukt söta praktikant Felix styrde upp de hela rätt bra faktiskt. Enda gången ja går från öppning till stägning på tisdagar är när Mana jobbar. Flummiga sjuka Människa . Hon lät mig t.o.m köra hennes 30 årskris bil, en peugeot cabbe. De va kul, känner nu hur jävla sugen jag är på körkortet. Ska ta tag i detta nu. De gick iallafall bra som fan o Mana tyckte de gick riktigt bra faktiskt. Men ja e lite feg fortfarande ville inte gasa fast hon uppmanade mig till de, Inget grupptryck här inte! *stolt*

Blir en lång vecka denna veckan. Skulle egentligen bara jobbat Mån-Onsd men så jobbar ja För Davide imorn o Jenny på Fredag. Kommer träffa min kära sambo 2 dagar denna veckan, ska se till o göra nåt bra utav dom.
image35

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0