Mätt vilket är en början

Ja ännu en gång sitter jag här o skriver alla mina meningsfulla tankar och sysslor. Vet att ni inte klarar er utan dom ! har vikt ungefär halva tvättberget nu, hur mycke kan man förbruka egentligen ? Skyller på att de är castors grejjer o Divas smutshandukar. För inte fan är d e mitt iallafall ! Började vika faktiskt när Mia ringde o sa att hon va utanför med en hundrädd jobbarkompis och bad mig komma ut me Diva. Hennes hundrädlsa försvann visst när min bedårande hund visade sina färdiheter i lydnad (stolt matte). Dom traskade vidare och jag traskade in. Har hittat massa bortförklaringar till o slippa tvätten b.la ringa min underbara mamma, läsa folks bloggar (viktigt) och givetvis laga mat. Idag blev de gnocci, tonfisk och pastasås. Låter kanske äckligt men de va en delikatess utan dess like, är en höjdare på o laga halvfabrikat ...

Nej ja ska la få tummen ur o fixa lite ... eller .. Kanske man ska kolla på en film ... Får se vad de blir av mig denna Onsdags eftermiddag .. So long .  .. ..

image32

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0