Kaffe En Gudagåva

Klockan är 12.27 och jag sitter i soffan med en koppa kaffe i handen o laptopen i knät. Vädret i Borås är som alltid, regnigt och grått. Känns som man vaknar upp till detta eviga deprimerande väder varje dag. Borde egentligen resa iväg så man kan få sig lite sol. Någon som sponsrar mig med ett bidrag till en resa till Brasilien ? Alla bidrag är välkommna så ni vet.

Rekomendation från mig för er som gillar att läsa bloggar : http://www.vf.se/Bloggstart/Schulman.aspx
Jag fick mig ett gott skratt åt dessa två bröder, tror ni gillar de också.

Nej om man skulel hoppa in i duschen, idag ska de ju jobbas fitigt på att supa sina gäster fulla igen. De är ja allra bäst på!

Kommentarer
Devil

för att citera min kära klasskamrat och vän Marie: "kaffe är livets dryck näst efter brännvin"

2008-02-21 16:26:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0