Helgen är här o lyser frid på jorden La la la

Ja mina vänner nu är de helg igen, vad ska ni hitta på? Kommer ni vara en av dom som jag kommer servera alkoholhaltiga drycker ikväll? De ska bli kul att se och ni är alla välkommna som alltid även om de inte låter så på Söndagen då jag kräks över allihopa. Tur man inte är långsint då hade jag vart förbannad jämt.
Tänk dig själv, klockan är runt 01 någonstans och folk är i sitt esse. Dom har fått fram de sexiga,djuriska i sig och ska använda denna "Charm" för att få med sig den där oerhört fräsha bruden eller killen som lutar sig mot en vägg för att inte ramla. När inte de funkar så kommer vi servetriser gärna i kläm för den dregglande "charmen". Eller när man vägrar servera någon för att dom antingen är för fulla eller för att baren är stängd, oj oj då är man inte omtyckt av alla. Tålamod är A och O när man jobbar me alkoliserade neandertalare. Men de är ett roligt jobb, socialt.

Påtår på kaffet Sen dush. . . . Auf Widersehn!


 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0